stänkare


Blev fest igår . I det jätte stora Sjöbo Sommarby , haha ! trevligt som fan , och krypavstånd hem ;)
( Inte för att jag kröp hem , men hade jag velat , hade jag kunnat ) HAHA . Nåja , var hos Jonas iallafall .
Först satt jag , My & Jonas och kräkade lite , sen kom Lille - Petra , Ida och Anna . Och efter det kom
Christian , Gluggen ( förlåt , jag kan bara inte komma ihåg ditt namn ) och någon till , som jag inte heller
kommer i håg namnen på ! Aja , det blev trevligt som fan .. men Petrorna var svårstartade igår :p
Och My hade Rosa hårfärg , så alla som gick ifrån Jonas igår var typ ROSA . Nästan bara jag
som lyckades hålla mig borta från det :p Vissa hade rosa tuppkam , andra slingor , andra rosa
undehår . Och vissa hade HELT rosa hår ! Galna jävla människor :p Undrar hur dom reagerar idag ? :p
Hemma halv fem i morse . Nykter ? NEJ . Skulle fixa två mackor . Gick bra ? NEJ . Haha , sinnes ..
Vaknade halv tio i morse , av det är en idiot - jävel som HÄNGER sig på vår dörrklocka . Moget ?
En lördag ? Blääääääää .. Nej , nu ska jag få i mig lite käk , sen blir det film :)

tjahej


/ Blondie





SLAMPA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0