tvåtusensex

Har precis kommit hem .. varit hos Jonas och tittat på film . My var där med :) ganska så chill faktiskt !
Och nu är jag så trött att det svider i ögonen , och jag är hungrig som fan . Måste käka något :p
sov gott , fuckers

tjahej

/ blondie




år 2oo6 var lätt det sjukaste och mest händelserika år i mitt liv .

Sommaren var svårlsagen

Festerna var sjuka

Båstad var det sjukaste och roligaste nånsin

sjöbomarknad söp vi bort totalt

malmöfestivalen likaså

allt folk vi mötte , var helt galet

allt sol och bad , gynnade

alla veckor jag sammanlagt spenderat på Jylland , var bara kalas

grillning , beachparty , fotboll och öl har också varit favoriter

bo i trelleborg 2 månader och festa sönder dig själv och alla andra , var nog det mest sjuka . helt underbart

jobba i gatukök bakfull nästan varje dag , var dock ett minus

tjäna fett mycket pengar och bara glassa

flytta till hus med Sisi var helt klart positivt . blev en del sjuka fester där med ..

flytta hem igen , var mindre positivt med vad gör man ..

veckan då Linda bodde hos mig , var den bästa veckan i mitt liv . fylle , mat , fylle , mat , fylle , mat och kankse en film

nyårsafton var mer än lyckat och jag skulle lätt kunna ta den kvällen i repris


finns så mycket annat att skriva med , men jag orkar inte nu . Får bli en annan gång :)


men vi säger som vi alltid har gjort : " ÅNGRA INGET , OCH VAR ALDRIG SVÅR "  right , girls ? ;)



heavenly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0