vinterland


Älska denna snö , asså ! Fan vad mysigt det är .. Knarrar under fötterna när man går :) iiiih .  Jag och Jonas var hos
Dansken innan och köpte öl . Gled hela vägen dit , och hela vägen hem :p Blev en del skratt !  Höll på att trilla
typ 400 gånger på vägen dit :p Men det löste jag fint . Vi gled vidare ! Muhahaha -_-  Sen drack vi lite öl ,
kollade på film och käkade godis . Jävligt lugn kväll :) Skönt ! Sen skulle jag hem , men vi fastnade i den sjukaste
sex - disskutionen :p Snackade sex i några timmar . Blev maaaaaaasssaaaaaa skratt (;  hahaha , riktigt galet .
Och sen kom vi fram till att det blir syppe imorgon , sen gick jag hem - HAHA ! Nu måste jag försöka sova .
Inte så lätt . Mycket tankar som snurrar i huvudet just nu .. om dig , om livet , om framtiden och ja .. om allt !
Men mest dig ! Hade varit skönt att veta vart man har dig =/  lite jobbigt just nu , men det löser sig :)
godnatt , folks


tjahej


/ blondie




Älskar mina partyslynor . Ni är fan bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0