at the worlds end

förstår du hur det känns ?





Sitter hemma hos min Bad Guy nu .
Han är ute på massa äventyr ,
så jag fick  stanna här ..
Hans hus är sjukt stort , och sjukt läskigt ;p haha !
Hade varit trevligt om han kom tillbaka .. typ NU !
Haha , just kiddin' ..  så farligt är det inte !
Lill fisen springer runt  och leker .. just nu försöker
han döda någon leksak =/   hihi .. han är så fin !
 Vi har ätit massa mat , thaimat ..
druckit fanta käkat popcorn  & myst . Men det bästa av allt -
JAG HAR SETT PIRATES 3 :D på hans feta tv ,
och hans över grymma högtalare. 
Puh , jag dog ungefär 15 gånger under filmen .
Och alla bara skrattade åt mig :p
haha , can't help it .. Johnny Depp är min livs största kärlek (;
Jag smälter totalt ! 
Nu ska jag gå ut och ta en cigg , sen ska jag titta på Blow ,
för jag såg  minnsan att han hade den i sin filmhylla ;) muhahaha ..
take care , fuckheads :)





jag tycker bara om dig mer , och mer ..
härligt härligt , men farligt farligt .




/ montana


God Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0