batman and so on

image23


- sometimes i wonder .. what you really feel ?


Sjöbomarknad igår (: det var skoj . Massa sjuka karuseller , öl & folk .
Egentligen inget annorlunda gämnfört med dom andra åren , haha .
Inte mer händelser eller action detta året . Men vad ska man förvänta sig
av sjöbo ? Hah. Nåja , vi hade roligt iallafall. Idag är jag totalt blåslagen ,
och har ett sjukt skoskav ! aj aj .. men så går det ;) hehe .  Var hemma relativt tidigt.
Sen när jag precis hade somnat , ringde ett par fulla pojkar och skulle sjunga för mig .
Gah. kände typ bara " INTE NU . INTE HALV TRE PÅ MORGONEN ! NEEEEEEEJ .. "
haha , men söta var dom iallafall. Tills dom började sjunga på olika sånger ,
och tjafsa om vem som sjöng rätt & vem som sjöng fel . Då stängde jag min mobil . HAHA !
Vaknade i morse. då hade jag 14 sms på telefonen .. ohmy ! att man orkar ? :p
Nåja ! Ikväll ska jag leka med Thomas & Patrik (: ingen aning om vad vi ska göra.
Det löser sig. Lite senare ska jag till Danne & Benita :)
tjohej fuckers



Nu får du nog ta & bestämma dig .
Jag orkar inte klydda med dig mer ..
Visa ditt intresse , eller tappa mitt .
Klantskalle.



God Bless



/ Montana




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0