ctrl + alt + delete

image30

- only you can make me feel this way ..






tisdag .. det har verkligen inte hänt allt för mycket . som vanligt ?
dock inget regn idag , och det känns ju rätt jävla positivt :p hehe .
tittade på nyheterna innan , då sa dom att sommaren ska komma NU.
orka ? jag börjar längta efter vintern nu ju , haha ;) Jag vill ha snö & minusgrader.
Eller ja , kankse lite sommar innan .. så man kan få lite bränna , och andvända
sina sommarkläder ett tag .. annars kan det kvitta. Vintern är mysig :p
Nåja .. vi var och kände på vattnet i Vomb innan idag. PUUUHU !
Ingen mysig känsla det där :p Det var så kallt , att isbjörnarna hade bangat
för att hoppa i .. jag lovar =D haha . snuskigt kallt ! Och sen var det halv storm ,
och det gjorde ju inte det hela mycket varmare -_-  fucking insane ..
Jag tyckte det var kallt i Dalby sist vi var där .. men ICKE .. inte gämnfört med detta !
haha , never mind egentligen .. nu ska jag titta på nya Simpsons filmen :D
för den trillade liksom in på dator innan .. åååååh , kärlek ;)
sov gott , assholes



Dennis hade ett rosa öra idag .
han hade målat 0_0
han trodde att han var helt söt & grejer ..
men det berättade jag ganska snabbt
att han inteee var. Då tvättade han bort det !


sötnos (: haha .



God Bless



/ monty





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0