don't do this

det är precis som att du släpper allt nu .
ingenting är viktigt mer än det .




Har haft en riktigt mysig dag . varit i Bjärred och träffat kusiner & släkt .
Grillat , badat , spelat gitarr , druckit drinkar , skrattat och haft jättemysigt .
Kanonväder hela dagen , men sen började det regna .. då badade vi ;p
haha , skitmysigt . helt mörkt och grymt varmt i vattnet (:
Underbart att få träffa allihop . Inte så ofta man gör det längre !
Mattias kom också och hälsade på . skitkul att träffa honom !  Så länge sen =/
Oh damn , vad grym han är med sin jävla gitarr :p riktigt sjukt !
Nu är jag riktigt trött .. mina ögon svider !  Vet inte om det är tröttheten ,
eller kloret från poolen .. men jag tror det är kloret :D haha ! never mind .
sova ska jag iallafall .
sleep tight fuckers


allting är kaos i mitt huvud .



Jag ringer inte dig mer ..
vill du mig något , så kan du mitt nummer .



God Bless




Jylland på lördag , förresten :D wiho !




/ montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0