eat me

jag blir galen

image12

- Takida - score -


Fredag idag. Har varit en riktigt lugn dag ! Inte gjort helt
för mycket faktiskt . Ganska skönt :) Var i malmö en runda innan ..
Men det var inget vidare det heller . Jävla regn ! Förstör allt :p
Sen åkte vi hem igen , lagade massa
mat och käkade typ allt -_- HAH .
Sen tittade vi på Hipp Hipp , sen pallade vi inte sitta inne mer , så vi stack
ut och körde lite.. eller aa ganska mycket , typ 3 timmar :D haha . Var överallt ..
Sen mötte vi Linus & Sebastian. Sjukt kul att träffa dom (:  Och nu sitter vi
här igen ! Det har slutat regna . woho .. typ ? Jag vill göra något .. NU .
Får väl gå och fläka i soffan tillsammans med dom andra freaken ;)
Imorgon kommer förhoppningsvis Sandra hem. Saknar henne =/
ingenting är sig likt när hon är borta .. och hon har varit borta rätt
mycket på sista tiden , så allting är typ kaos :p haha ! i neeeed you , baby.
Fan vad jag fry
ser =/ uuuuuh .
tjohej assholes



Du är verkligen helt underbar..
Du får mig att skratta hela tiden :)
Min lilla klantskalle !


Nu är det mycket på gång !



/ montana


God Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0