flippin'

image18

- you say it best , when you say nothing at all ..


Uh , sliten som fan. Det blev rätt hårt igår , haha .. Satt först hemma typ
hela dagen , hände inte allt för mycket ! Jag och Sis var och badade i Stenbrottet.
Riktigt äckligt jävla kallt :p haha ! Sen på kvällen skulle jag egentligen till malmö ,
men så ringde Benita & frågade om jag inte var sugen på att hänga med till Klippan !
yeah , inte så där jätte svår övertalad på den punkten ! In i dushen snabbt som fan ,
sminkade mig och gjorde mig iordning , sen åkte jag till Lund och mötte henne (:
Sen drog vi . Haha ja jävlar vilken kväll ! Och  projektet innan vi bara ens kom fram
till Klippan , var ett äventyr för sig själv :p haha ! Väl framme var det bara att
 börja festa  med alla galna pojkar. Och sakta men säkert började snapsarna rulla in .. Puh !
Blev nog en för mycket där , ja .. eller 7 ? hahaha ! Bränd var jag iallafall ..
Och massa sjuka saker hände under kvällen & natten ! Riktigt kul hade vi ..
Sen sov vi med dom i V.I.P rummet .. hahahaha , där hände nog mest under
hela kvällen skulle jag tro :p Jag & Christian skrattade tills halv sju i morse :p HAH !
Sen fick man sova någon timme , sen vaknar man av att pojkarna blandar groggar ..
Då mådde man inte helt bra asså :p Har brottats med den sjuuuukaste bakfyllan idag .. helt sjukt !
och nu är jag bara så trött att jag skulle kunna somna på tangentbordet =/ tss .
godnatt assholes



- fan jag blir utslängd nu .. var fan ska jag bo ? jag har inte råd att köpa en lägenhet ..

- haha , panta det där jävla silverhalsbandet du har runt halsen ,
så kan du köpa dig en feeeeting villa !


haha , klockrent !


Tack för en sjuk kväll allihopa (:
LoyaltyPojkarna är klara favoriter !


God Bless



/ montana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0