fucking insane

Jag är allt din mamma har varnat dig för !



image16


- sometimes it feels like the world is on my shoulders ...


Faktiskt ganska mysig dag. Relativit lugnt & skönt för en gång skull (:
Inte gjort så där himla mycket , och det känns rätt bra ;p haha .
Mötte upp Sisi vid bussen , vid halv fem tiden - sen stack vi bort till
Teleservice för Sis skulle hämta ut sin nya telefon & fixa ett abbonemang.
Och efter många Om och Men & massa klydd så fick hon telefonen , och
allt var klart ! Jävla klydderövar där inne asså :p dom gör alltid något fel ! hah.
Sen stack vi hem till Sis och chillade .. tittade på film och käkade godis :)
Mysigt ! Sen åkte jag hem , pratade lite med mammsen och så ..
Nu ska jag glo på någon fllm och förhoppningsvis somna o_0
tjohej fuckers



when i count my blessings ,
i count you twice !



kärlek till min familj <3




God Bless



/ Montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0