missin' you





- det är en komplicerad grej ..


sitter och pratar med min bror på msn nu .. Damn i miss that little fucker !
Han har inte varit hemma på en månad nu. Galet tomt utan honom !
Inte för att jag själv varit hemma så mycket ... men när man väl är det
så saknar jag ihjäl mig !  Det är liksom tyst hela tiden =/ haha ..
Ingen som går förbi en och larmar en smäll mitt på armen och så :p
Ganska tråkigt ! Men imorgon ska jag hälsa på dom en stund tänkte jag (:
Ska ju ändå inom malmö .. så då får jag passa på :) sen blir det kankse
trelleborg också imrogon .. får se vad sm händer ! Sen ska jag hem på onsdag ,
sen är det ju sjöbomarknad :D maha . Fylle & fight by night (;
Den ända gången på året , då det finns folk i sjöbo =/ haha . sweeeeeet !
Nu ska jag kasa i säng .
Puss & Så



Älskar dig , brushan .
finns ingen som du .
Du får aldrig lämna mig
<3



kärlek till Sandra & Sebastian med .
Ni betyder helt grymt mycket <3



God Bless


/ Montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0