overzise

image25


- allting känns så lätt i din närvaro .. varför ?


Lördagkväll ! Och jag är hemma. Mår inte alls bra .. Hade en del planer
för ikväll , men nej .. det fick bli en hemmakväll ! Ganska skönt det med.
Hade nästan glömt hur det kändes att vara hemma en lördagkväll , hehe .
Känns som att det var fler år sen sist , hah ! Vädret har dessutom varit riktigt kasst
hela dagen. Regn regn & åter regn ! Ska det aldrig sluta ? Snart är det Augusti ,
och sen är sommaren slut .. tss , vilken sommar ? Uhe , så fett tråkigt .
Tog precis en riktigt varm dusch! Så jävla skönt . Frusit som fan hela dagen .
Sen när man kommer ut ur duschen , så har mamma tänt ljus i hela huset
och gjort te. Mysigt ! Slängde på mig mina favorit mjukisbarllor , och en
riktigt fet oversize tröja. Sen kröp man ner i soffan under en mjuk filt ,
och tittade på meningslösa tvprogram med mamma. Uderbart !
Hade glömt hur skönt det var att bara ta det lugnt och gör ingenting , var .
Nu ska vi titta på en film , sen blir det sängen (:
tjohej





hela tiden förstår du & förlåter .
pussar mig i pannan och säger ,
" vi löser det , gumman "
När allting är som jobbigast , står du alltid bredvid mig .
Hur orkar du , lilla vän ? 
Hur klarar du det ? Var kommer all din energi ifrån ?
Hur som helst .. en sak har jag bestämt mig för ,
och det är ; Att dig ska jag behålla föralltid .



God Bless


/  Albrecht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0