sleepy hollow





- it feels wrong .. so wrong ..



Varit i malmö en vecka nu . hos Danne & benita (: varit mys .
inte gjort helt för mycket , och inte helt för lite ! Kom hem idag
vid fem tiden .. gick rakt in & la mig i sängen , somnade som en sten ..
vaknade nu för en timme sen ungefär. Tittade lite på tv med mamma ,
och nu hamnade jag här . Ska strax sova igen .. är helt cp trött .
Förstår inte det !? Sen mår jag inte bra alls heller .. men som man
förtjänar antar jag ? .. jag vet inte ? Fucked up är jag iallafall ..
Orkar inte skriva om hela veckan nu .. så jag skiter helt enkelt i det (:
får ta det en annan dag. Sov gott fuckers .


Benita , du är verkligen grym.
Tack för allt. Utan dig hade jag inte fixat detta ..
Hoppas du vet hur mycket det betyder !?
Utan din hjälp , hade detta aldrig gått .
<3




" ich bien ein Gummi Bear ... trala la la "
haha, mest spelade låten just nu ?




God Bless




/ montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0