just great

image6


-  you don't know how it feels ..


Helgen har varit perfekt , precis som alla andra helger :) Vi har gjort massa sjukt !
Varit ute i ööööösregn och shoppat , campat i Sis vardagsrum ,
skrattat tills vi inte fått luft , varit i stenbrottet & badat i typ 10 gradit vatten and so on :p
haha , det har varit klockrent =) Och nu sitter jag hemma .. har precis ätit lite
och pratat med Dennis (: Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen .
Är rätt trött nu ! ha det bra alla fuckers ..
tjohej


/ montanaaa




Och ett fucking ord till från er två så kommer det sluta
fett tråkigt ! det är bättre att ni bara lägger ner det ni håller på med ..
mest för er egen skull , för jag skiter så stort i er två !
Det kommer bara sluta fett illa för er ..
men det fattar inte ni , era jävla sär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0