montana

image8

- let's change the world ...



helmysig dag.. skit fint väder dessutom (: Jag och Sis har bara slöat . varit ute lite i solen ,
varit på äventyr , tittat på Family Guy the movie and so on .. Sjukt slött .. men ganska mysigt . 
Vi var grymt sugna på dalby ett tag ,  men vi sket i det .. för vi velade så mycket fram och tillbaka ,
 så tiden försvann . Som vanligt , haha ;p  Annars har det inte hänt så mycket tror jag ..
Sis lämnar Metropolen på Torsdag .. hon ska åka till stockholm . Helt ensam !
Hon springer vilse i malmö , så jag vågar inte ens tänka på hur detta kommer sluta ..
HAHA , polisen kommer hitta henne i Kalix om några veckor :D hahaha ..
nejfan , nu ska vi inte vara så .. hon kommer fixa det skitfint (:  hrm .. ja ...
Fram kommer hon väl allitd ;) Tss .. och på tal om metropoler så ska jag
dra in till malmö imorgon förmiddag .. Gah , om några timmar bara ju ..
fan jag måste sova .. helvetes skit blogg .. haha .
tjahej fuckheads


snart midsommar (:


God Bless


/ montana


.. and if you leave my life ,
i'm better of dead
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0