rock me

image319


-  i'm not here for your entertainment ..


Heeelt okej dag ! Började äckligt varmt så jag solade en stund i trädgården ..
sen blev det väärldens oväder helt plötsligt ! Åskade och regnade sjukt mycket .
Sen efter en timme , blev det asvarmt & solsken igen :p wierd !
Iallafall , det blev fett varmt igen så vi bestämde oss helt enkelt för att dra till Stenbrottet & bada ..
and so we did ! det var grymt skönt (: överkallt först , haha .. men sen badade vi ganska
länge !   Det var bara pojkar där .. inte en brud så långt ögat kunde nå -_-  Och där
var ändå ganska mycket folk !! haha , så där skumt ändå ..  aja , vi klagade inte på ett
50 tal halvnakna solbrända pojkar , inte (: Dessutom är brudar bara skit :D
 Och sen efter att vi hade badat ,  satt vi och mös en stund , sen åkte vi hem !  Jag och brushan
 käkade som   djur när vi kom hem .. fett hungriga :p haha ! Nu är jag sjukt mätt ,
och ska strax kasa mot sängen , och titta på en film (:  ... fast jag kommer nog somna rätt fort !
Jag är sliten av all sol idag .. man blir knäpp i huvudet :p
sov gott , alla små sär barn


alla människor förtjänar en andra chans ..
tänk om du själv hade suttit i en svår situation -
då hade du kunnat göra vad som helst för
att få den där andra chansen !
tänk på det .



/
miss montana


God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0