saknaden

image315


- det kommer fixa sig till slut ..


Det är världens mysigaste väder idag ! sommar sommar sommar ..
Holly och jag har varit i trädgården hela dagen , solat & busat ! Mys .
Ikväll blir det nog ganska lugnt tror jag ! Folk ringer och berättar att Gondolen
har öppnat igen efter sin 3 veckors konkurs ! wow , det är sensation
i Sjöbo !  ååååh , palla ? =/ Gondolen är en resturang med alkohol rättigheter ,
där dom avdankade fyllona samlas på fredagar för att supa sönder sina
små svamp hjärnor !  JAG HATAR FÖRORTSLIVET . Ta mig tillbaka till malmö ..
Jag vill inte bo i denna sjuka hålan längre ! Jag pallar fan inte .. uuuuh :( blir arg bara
av tanken ! Nåja , jag tror att jag vill åka och bada .. när det är mörkt ,
hihi .. Får väl se vad som händer ! Annars kankse man snurrar in till storstan en runda
och hälsar på Stolpskotten på nya torg ? .. vi får se ! Finns ändå rätt mycket man
skulle kunna göra , men orken sviker alltid halvägs :p haha ! nåja ..
Nu kommer snart mamma hem med mat . Jag är huuungrig !
Måste hoppa in i duschen nu , sen ska jag och Holly ut och busa i skogen en stund !
Mest för att hon älskar det över allt annat :p Min fina prinsessa ..
förresten så satt jag och kollade igenom aaalllaa mina bilder på datorn innan .
Så många minnen ! Detta året har än så länge varit det bästa ..
och slutet på förra året var inget att klaga på heller (: helt underbart !
ha det fint , fuckheads .






tillsammans kan vi klara allt <3


God Bless



/ miss montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0