sunrise

image1

- tell me baby , where did i go wrong ?


åh , jag älskar detta vädret ..  Har solat ett par timmar idag med (: 
Det är nästan fööör varmt ! Men man måste ju bygga lite på brännan ;p
Kan inte komma och se ut som en snögubbe hela sommaren (;
Nu ska jag & Patrik sticka och köpa lite dricka & så , sen ska vi åka till Sis jobb
och dricka lite kaffe , sen ska vi åka till Stenbrottet och baaaada :) mys !
Igår badade vi i typ 2 timmar ! Riktigt skönt (: Och det är alltid så soft folk där ..
Riktigt bra ställe ! Nje , nu måste jag gå & slänga på mig badkläderna och
packa handuk och så .. sen ska vi dra (: hoppas ni har det bra i värmen .
tjohej



Det kommer att bli en underbar sommar !
<3



/ miss montana



God Bless




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0