this is for you

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
- haha nej ..


2. Har du sett din bästa vän gråta?
- ja det har jag

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
- vadå vill du ha namn på dom ? isåfall säger jag pass ;p

4. Vad åt du senast?

- det grönaste äpplet nånsin

5. Har du fått någon komplimang idag?
- ja faktiskt :)

6. Har du varit med i en rättegång?
- en egen rättegång , eller någon annans ? svar Ja på båda .. haha

7. Är du polare med grannarna?
- absolut inte

8. Vilka språk pratar din mamma?
- fråga henne ?

9. Vilka länder har du bott i?
sverige ...

10. Senaste piercingen?
- handleden :)

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- ehm .. idag ..

12. Gay?
- yes , sorry guys .. i lick pussy


13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
- haha ja

14. Har du äggat någon?
- nej , men jag har blivit äggad ..

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- men va ? haha nej ..

17. Har du varit på stranden?
- jaa , jag har badat massvis redan i år (:

18. Har du haft en stalker?
- EN ? flera tusen .. =/

19. Minns du dina/din musiklärares namn?

- bara en , Totte (:

20. Hur bra är din syn?
- fett dålig .. måste ha brillor till allt. men orka ?

21. Har du varit på ett party?
- mitt andra namn är Party ;)

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- kankse när jag är sugen på att dö , ja ..

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
-  synd om dig ?

24. Har du varit utomlands?
 - nje , bara tyskland norge danmark finland

25. Har du sett din bästa vän naken?
- vad är det för fråga ? haha .. ja det har jag

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

- Min fasters , det var gryyyymt :p

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan p g a slagsmål?

 - jag blev avstängd från 3 skolor , så dom hade nog inte blivit chockade ..

28. Var är dina syskon just nu?
- en i malmö & en på nya torg

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
- jag drömde att jag hade vunnit miljarder på lotto ..
snacka om att bli besviken när jag vaknade ? =/ haha

30. Vem ringde dig senast?
- Dennis

31. Vilken tid gick du upp imorse?
 - kommer inte ihåg ...

32. Vad ska du göra i helgen?
- det är midsommar , så jag ska äta fett med jorgubbar

33. Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
- " Ja det är jag helt med på. Men när drar dom ? älskar dig <3 "

34. När var du riktigt sjuk senast?
- uh , det är länge sen faktiskt ..


35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
- mig själv

36. Vad finns i din bakficka?
- jag har inga bakfickor

37. Har du färglinser?
- nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- var ute på äventyr ;)

39. Vad är det första du gör på morgonen?
- speglar mig

40. Vad ska du göra efter det här?
- sooooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0