under ytan

image2


- se hur allt förändras på ett ögonblick ..


Mamma sa till mig idag ; Petra , du tänker helt för mycket ..
och shit , så himla galet .. Det är fan sant .
Jag tänker verkligen helt för mycket .. Jag tänker på allt .
Och har jag börjat snurra in mig i en tanke , så försvinner den aldrig !
Hade jag kunnat så hade jag spenderat mitt liv åt att tänka ..
tänka på saker som ingen annan gör ! För det finns inget roligare
än att totalt snurra in sig i en tanke , och tills sist varken veta ut
eller in . men efter många Om och Men , så har man en lösning :D
haha , totalt sinnes egentligen ! Men fler människor borde tänka mer ..
Skit samma , nu har jag snurrrat in mig på detta ..
förstår ni nu , hur lätt det är ? :p
haha



Du är så jävla söt , T (:






Dahl ,

if you leave my life , i'm better of dead .




mer pussytorsk åt folket





Kommentarer
Jessica - Skriver:

Hej hej, då har du hört rätt. har en liten liten sajt där du kan se lite arbeten jag gjort "designakuten.blogg.se" där kan du se lite o sen mejla mig (adressen finns där) så ska jag allt fixa dig en snyggare blogg :D

Kommentar skickad: 2007-06-13 Klockan: 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0