wind and rain

image312


- raindrops keep falling on my head ...

..
idag har det varit chill som fan .. inte gjort allt för mycket ! Jag har varit med
Bula i Ystad och handlat studentpresenter ! Mindre givande att gå i affärer med honom ..
uuuusch ! Han är den segaste , snöigaste människan som existerar ;) haha ! Men
han fick tag på vad han skulle efter massa tjat & gnäll ! tack & lov . Ikväll blir det lugnt ..
fotboll på tv . Sverige - Island , och det går ju inte att missa ..
så jag ska dricka öl och skrika mig hes till vårt överskattade landslag
nåja , jag måste hoppa in i duschen nu !
tjohej fuckers



Det gör ont att du vet . Det gjorde ont att se dig i ögonen ..
Men jag är så jävla tacksam över att du förstår hela grejen .
Och jag älskar dig så att det värker i hjärtat .



/ miss montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0