hot desert roads

image178


- idag är en väldigt bra dag !


Goodmooooring !  Fredag idag .. skönt . Ikväll kommer favoritpojkarna på besök (:
Ska bli sjukt kul att få träffa dom ! Har sett dom på ungefär ett halvår nu ..
waaay to long ago ! Nåja , blir väl lite krök och så skulle jag tro .
Det händer ju inte så mycket annat , tror jag ! Det blir nog bra (:
Nu ska jag gå ut och sätta mig i trädgården en stund ..
det är helt vindstilla där , och soler bara steker . Fett mysigt !
Vill ha sommar nu ..  sol bad öl grilling resor shorts flipflop isvatten stranden fotboll barfota ...
.... och massa annat .  Jag skulle kunna hålla på hela dagen !! hihi .
Nej , nu ska jag gå och äta en rostadmacka sen får man kankse göra
något vettigt ? Sisi är på väg hit också (:  min lilla fis .
ha det fitt allihopa .

tjahej


/ blondie




Det finns känslor , som aldrig tar slut ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0