let's go to mars

image162

( bilden uttrycker mitt humör rätt bra )


Freeedag !  Äntligen . Det är skitfint väder idag , och helt varmt i solen !
Har suttit ute med Elin i flera timmar idag .. värsta skönt !
Men det kunde blitt lite varmare , så man kan dra på sig shorts och flipflop :D iih !
Nåja , ikväll är det festfestfest (:  Sisi och jag ska ut och röja lite . Old school , baby !
Ska blir riktigt kul (: Finns ingen som festar som oss !  Haha .
" SNÄLLA , kan ni inte komma hit ? Det är ingen fest utan er . snälla snälla snälla "
haha , we'll be there babe !  Nu måste jag gå och göra mig iordning .
Sen kommer Sisi hit , så ska vi bränna skivor , och göra vid oss ..
sen ämta öl , sen paaaarty :D yesyes , men ni får ha det fitt .

ses i dimman


/ blondie



VÅRKÄNSLOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0