my lucky day


image188


- felfri dag .



Igår var jag och Sisi i malmö . Gick runt i det fina vädret , shoppade & så .
Sen gick vi till mitt gamla jobb och käkade glass (: Var jävligt schysst väder .
Men det är nog ännu varmare idag , tror jag !  Sjukt skönt iallafall .
Man känner att sommaren inte är långt borta (: Och det gillar vi !
Oh , by the way .. Jag fick svar på en Jobbansökan idag !
Lite galet ändå , faktiskt . Jag skrev den igårkväll . Lite sådär spontant .
Mest för skojs skull faktiskt . För det är ett stort & känt företag ,och jag har
ingen utbildning till det arbetet !  Så jag meckade ihop en CV rätt sent igårkväll ,
och i morse när jag vaknade hade jag fått svar .
Dom ville att jag skulle komma in på en Provarbetsdag nästa vecka .
så jag ringde dit , och pratade med dom .. Och dom ville inte ha
någon intervju eller så , utan att jag skulle komma direkt och provjobba .
För dom hade blivit så intresserade av mitt mejl ;) Haha , så jävla bäst .
Men ja , det kan nog bli rätt trevligt ändå . Varför inte ge det en chans liksom ?
Jag har ju inget att förlora på det (:  ( + en grundlön på 15000 ) muhaha .
Nej , nu ska jag gå ut i det fina vädret och dricka kaffe .
take care fuckers .


tjahej


/ blondie



Lyckorus .


Kommentarer
Evelyn - Skriver:

Hoppas det går vägen med jobbet ;)

Kommentar skickad: 2007-04-02 Klockan: 01:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0