party outfits

jisses , det var länge sen jag skrev här :) på tiden nu kankse ?
Har hänt en hel del sen sist tror jag , haha ..  har iallafall
varit på Jylland i en vecka , insöade for the win ! Helt galet ..
Har nog aldrig sett så mycket snö i hela mitt liv . Men det var mysigt !
Men nu är jag hemma i sweeeden igen , duktigt skönt att sova i min egen säng ;p
muaha ! Har varit i tha big city idag , med mina Ghettobarn ..
Jag köpte ett par nya stövlar . Svarta ! Jättefina (: Så dom blir det
ikväll . Och en svart kjol och en ljusrosa skjorta !  Blir nog massa fint !
Har testat party outfits i typ två timmar nu .. Åh , det är ångest !
Jag vill ha alla mina kläder på mig ju ;D hahaha !
äh , skit i det ... nu ska jag gå och ta ett plåster för jag lyckades
snitta sönder hela min häl när jag rakade mina ben innan !! GAH ..
haha , nej så farligt är det inte :)  well , back till outfitsen ..


/ blondie



Kikki Danielsson - every little dream , dök precis upp i min playlist !
Haha , ser bara mig och Sisi i vårt vardagsrum .. hoppade runt som
dårar och sjöng det högsta vi kunde ;p  haha , shiet vad vi flippade ut ..
det ska vara vi två till det :)

<3

Kommentarer
Storasyster - Skriver:

Fan vad jag saknar vår tid innan all skit .. Vi hade så kul :) Jag älskar dig min pluppeskrutt <3

Kommentar skickad: 2009-04-01 Klockan: 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0