remember this

image163

- Fulingen på bilden är min och Sassas nya kanin .
Bob Marley (: ... helt ärligt , han är skitful =D haha !



Nåja , helgen är över ! Den har varit tooootal katastrof . Alla planer krashade rätt fett ..
Och ingenting gick som det skulle ! Helt galet .  Men det blev iallafall lite öl & så .
Blev ganska bra till slut .. även om det kändes jävligt långt borta i fredagskväll ;p haha .
Nej nu ska jag gå och käka . Sen ska jag duscha .

tjahej fuckers

/ blondie


Det pirrade i magen när jag såg dig .
Precis så som det gjorde förut ...

Kommentarer
Storasyster - Skriver:

HAHA den fula jävla kaninen :P

Gumman ? Tog du verkligen bort alla bilder ? Ser ingen :( Älskar dig <3

Kommentar skickad: 2009-04-01 Klockan: 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0