so cold

image171

- tvättade mina skor idag . Fucking nice !
Som nya igen (:


God , vilken dag . Jag har varit hemma hela dagen ! OCH kvällen .. hey , i'm proud .
Hade värsta myskväll med mamma och brushan . Inte helt fel (:
Sällan vi är hemma allihop samtidigt ! Så det var helt okej faktiskt !
Sen har jag bara glidit rundor idag , pysslat lite på mitt rum and so on ..
Hittar alltid en massa skit att göra ;p Om det sen blir så bra , är annan sak -_- haha !
well , snart helg igen . Galet vad fort veckorna går nu ..   helgen är planerad iallafall .
Några av mina favoritpojkar ska komma och hälsa på ! Ska bli skadat roligt att
få träffa dom igen . Heeelt för länge sen !  Sen blir det krök and so on också ..
Me like . alot !  nej , nu blir det bedtime (:

tjahej



/ blondie




du ... bara du !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0