the beautiful people

image182


-  drivin' down the eastside ..


Det har varit världens skönaste väder idag  ! 10 grader i skuggan . MYS !
Jag , mamma & Putte var i skogen med Holly innan idag ..
Gick en ganska lång runda . Skitskönt :) Och vädret var helt på vår sida !
Sen gick vi hem , så lagade jag & mamma mat . Värsta grym är jag ..
Haha , eller inte . Mitt jobb är att röra i grytorna typ ^^ haha , fucking katastrof i köket .
Jag lyckas bränna fast Snabbmakaroner .. det du ;) Det är rätt starkt jobbat .
Aja , fuck det .. det finns hämtmat ;) hähä . Helgen var också helt okej .
I fredags var vellingefolket och hälsade på , och i lördags var vi där .
Kul att träffa alla igen :) Och i söndags var det chill hela dagen .
Vi orkade ingenting , hehe . Nu ska jag gå och kolla på tv en stund .
Sen blir det sängen . take care fuckers ..

tjahej  


/ blondie




slide to the left ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0