there is no heaven

image169


- det som inte ska ska hända . Det händer nu ! 


Lekte med Sisi igår . Vi kollade film , och chillade maximalt ..
sen satt vi uppe och snackade till 4 i morse ! Haha , vi har alltid massa skit för oss :p
Sen när jag  cykla hem , så pissregnade det ! Det är ändå nästan 3 km att cykla , haha .
Jag var dygnsur när jag kom hem . Jag kunde vrida ur mina jeans ! Helt sjukt ..
Jag hade smink i hela huvudet , och min frilla var värre än nånsin :p
haha , well . jag käkade en macka när jag kom hem , så somnade jag ! (:
Har fått hem min tv igen , så nu kan man titta film i sängen innan man somnar :D
maha , love it ! Nu ska jag laga mat med mammsi .

tjahej fuckers


/ blondie




21 april 2oo7 - that's THE day .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0