älskade du ..

image272

- med dansande drömmar om friheten .. dansen går för fort nu min vän . för fort !



Vilket äckligt jävla skitväder det är idag .. bara suuuuger ut all ens energi ! Skitjobbigt.
Dagen har varit överseg på jobb . Har räknat minuterna hela dagen , ville bara heeeem !
Och så givetvis pissregnade det när jag gick till bussen ! Det kändes verkligen som att
det var menat enbart till mig :p haha ! Paaalllaaaaar inteeeee o_0 jag vill ha sommar .
Och Siri var inte ens på bussen hem , över drygt ! Hon ska jobba över massa timmar idag :(
dumma dumma jobb ... men vi fick vinkat till varandra iallafall :D Haha , grymt efterblivna !
Skit i det .. palla böla :p muhaha . Väntar på att maten ska bli klar , är hungrig som fan !
Och det regnar fortfarande . Känns som att det är filmväder idag ? Ohyes , film it is ..
whatever egentligen , detta känns bara totalt meningslöst :p Jag borde lägga min dyrbara tid
på så himla mycket annat .. t.ex att städa på mitt rum - men orken sviker rätt fett på den fronten :p
fuck it .. det kommer en tid för det med ! muhaha .. take care retards !
tjohej


/ blondie



it's just Rock n' roll , baaaby .. just rock n' roll !





Jag måste sluta dagdrömma ,
jag finns på en annan planet imellanåt ..
ett annat universum , en annan tid .
men någon visade mig den sidan av en andlening.
så säg mig min vän , är det där jag egentligen ska vara ?



Uh , Nationalteatern i mitt hjärta (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0