deliverance

image275



- om du visste vad jag vet .. skulle du ha mardrömmar i resten av ditt liv .



Kompis , det går bra nu ... haha  ! Sökte 5 jobb igår , jag har redan fått svar från 4 st .
Alla vill ha mig överallt ;p Haha , jag med min feta meritlista . Jag har jobbat i kiosk
och tvångs  praktiserat på ICA , hahah .. FUCK YEAH ! Skit i det (: Var på en intervju
idag , och det gick fett bra . Jag börjar på måndag ;D 15000 i månaden , kan man fan
inte gnälla över ! Så imorgon ska jag in och säga upp mig på mitt nuvarande jobb .
Det ska bli fett skönt :) Slippa dom jävla idioterna ! Men det är iallafall fett kul
att alla har ringt tillbaka , och sagt att dom vill att jag ska börja jobba hos dom :D
men det är bara för att jag är bäst ! Sen har jag varit och hälsat på , på Babys jobb idag med :)
Värsta fint . Och  hennes chef  pregade i oss kakor and shit :p haha trevligt värre !
Och vi är ju inte svåra på kakor asså o_0 haha ! nåja , det var lite mys iallafall !
Nu ska jag faktiskt dra mig hem till henne . Vi ska slö-mysa all fucking night (:
grr ! haha . tjohej fuckheads


/ blondie






ingenting kan stoppa mig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0