grönt är skönt

image306

- you can stand under my umbrella ..


Jag vet inte vilken dag det är idag . Black out ! Men jag tror det är tisdag ? Jo , tisdag it is ..
har inte gjort mycket faktiskt ! Eller jo det har jag faktiskt egenltigen .. men palla skriva ?
Mitt händelserika liv platsar inte i bloggen (; hah !  Det är galet varmt på mitt rum .
fönstret öppet , och fläkten på .. men det hjälper inte ! Det blir bara varmare . Jobbigt värre !
Så om någon känner för att basta eller så , så är det bara att titta in så kan vi sitta och
svettas tillsammans allihop , på mitt överdrivet stora rum ! Kan ju bli rätt spännande ..
haha , eller va ? oseriöst till max .. men vem pallar sitta & vara seriös klockan 01.55 en
tisdag ? not me .. Känns som att sängen kallar på mig .. lägga mig och somna
till Pirates of the Caribbean kankske ? Johnny Depp funkar alltid . Fast dock
är jag mer sugen på att se Madagaskar faktiskt . HAHA , den är fet !
Men först har jag en liten pärla som ligger & väntar på mig som jag måste
ta hand om ! Och ni får aldrig veta mer än så .. haha , shit ! palla ..
godnatt fuckers



- the unnamed feeling takes me away ... so far away !


  • Albrecht & Dahl

/ god bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0