lick your lips

image285


- Det finns något i dina ögon , som gör mig knäsvag !


Helgen är över ! Jävligt bull .. allitd samma ångest på söndagkvällar ! tanken på
att jobba imorgon får att vilja spy , haha .. jag vill inte , jag vill vara ledig !
Helgen har varit snöig som fan .. vi har gjort mycket , men samtidigt inte ett piss !
Unhefär som alla andra våra helger (: hehe . Jag gillar dom .. skarpt !
MenMen , imorgon är det  ny vecka , nya tag ! Brukar faktiskt gå ganska fort tills
det är helg igen :D Och det är fett uppskattat ! Och nästa helg är rätt
efterlängtad ..  Jag & Siri ska på äventyr ! - as always ? hihi .. ska bli skoj att se hur det blir !
Antagligen blir det som vanligt när vi är ute och festar . det blir förfest , den sjukaste karatefyllan ,
irritationer , utbrott , skratt , dans & fett mycket öl ! Haha , love every second ;) tsss .
Aja , min bror kom precis hem med glass till mig .. En rosa glass , som liknar en stjärna ,
så är där sånt Body Glitter i den pinnen man håller i , typ för 10 åringa o_0 haha sött !
Läskigt äcklig var den med :p haha , aw ! Han är helt snäll . Nu ska jag hoppa in i duschen ,
sen lägga in ny musik på min mobil .. sen blir det nanna (: har ett par timmar att ta igen nu !
Puh , det värker i hela min kropp av trötthet ! tjohej , fuckheads


/ blondie








( pssst ...Sandra Dahl är en fisk .. men berätta inte det för någon  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0