när solen skiner

image302


- det finns en plats för dig & mig , på andra sidan bron ..


Då var det tisdag . Redan ! Har snöat bort alla dagar totalt .. Men det är vardag ,
så vad ska man göra ? Jag menar , vi bor trots allt i sjöbo .. det är inte så att det
finns heeelt för mycket att göra här , haha ! Nåja , igår blev det lite öl & så med Christian & Martin !
Ganska trevligt ! Min små gangsterpojkar ju :) Söta är dom ! Dom var heelt chockade över
sakerna jag & Siri pysslade med ! Haha , rätt ball .. Ikväll vet jag inte alls vad som händer .
Brushan kommer hem idag . Han har varit borta föör många dagar nu ! Ska bli skönt
att få ha honom hemma igen =D Och sen har han ju överraskningar med hem till oss =D hihi .
Nej , nu ska jag tjata på mamma lite så hon kan laga mat , för jag är fan hungrig !
Usch , snabba dig hem McDahl . Jag vill ha kväll NU !
take care , era efterblivna sär !
tjohej



" Man vill ha det när man inte kan få det ,
och när man får det , så vill man inte ha det ! "


/ miss montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0