ocean

image274


- it's dangerous to live i am told ..


Vilken fucking dag ! Har fortfarande inte greppat det . Dagen började totalt fucked ..
Det ösregnade när jag cyklade till bussen .. verkligen ööösregnade ! Och så cykla ,
håla väskan , ett paraply och så röka samtidigt .. det var en konst för sig själv kan jag berätta :p
Men det gick ! Väl framme vid bussen , så skulle jag gå över gatan .. höll på att bli överkörd
av en fucking pansarvagn o_0 tur man har reflexer , annars hade jag legat helt utsmetad i
Björka korset just nu ^^ hahaha ! aja , bussen var fett försenad iallafall . Och sen ville inte
mina hörlurar fungera , och det gjorde ju inte saken bättre ! För att åka från Sjöbo till Lund
utan musik är ren tortyr :p Sen när jag kom till jobb så var det bara klydd all over the fucking place ..
System hade krashat här , folk var sjuka där , lunchen inställd hit & dygnsura jeans dit .
what a mess ! När jag kom hem var som en bomb som bara väntade på att explodera ,
och samtalet vid middagen bestod av att jag klagade på vilken äcklig jävla skitdag det var :p haha !
Trött som fan på mitt jobb med , så allt var bara kasst ! Sen loggade jag in på Msn ,
så skickade Mamms en massa länkar till mig . Lediga jobb ! Så jag skickade iväg ansökningar
tilla allihop . Vad har jag att fölora liksom ? Och 10 minuter efter att jag hade skickat det sista mejlet
så ringde dom fan från den ena företaget . Haha ! Det största företaget av dom alla ..
Dom ville ha mig där direkt ! Inget snack om saken . Så imorgon ska jag på Intervju klockan 17.oo ..
helt fukcing insane ! Det är ett dröm jobb . Det är i malmö , bara folk i min ålder , grundlön på 15000 ,
+ provison and shit :p haha ! Det är bara sinnes . Kan man ha sånt flyt ? ... what's the catch ?
åh , det är bara perfekt (: hoppas hoppas hoppas det går bra imorgon .. men det tror jag !
Dom söker 3 personer .. Jag är den första dom har ringt till , av alla hundratals mejl ..
i´ve got a pretty good shot there , folks (; aja , livet är bara glid just nu ! i love every minute .
och från den ena till det andra .... fuck vad långt detta inlägget blev =/ längesen jag hade så
mycket att skriva o_0 HAHA ! gaaaaaaaulet .
nu ska jag duscha , sen blir det idol & kaffe med min fina Siri :)
tjoooohej assholes


/ blondie





thomas anderssin wij - evighet ... den är fett nice (:





sandra dahl <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0