old school

image290


-  what goes around , comes around baby !


Torsdag , och jag har varit ledig heeela dagen ! Så grymt skönt att få sova i morse (:
Sov cp länge , haha . men det var överskönt ! Sen jag gick upp har jag bara glidit rundor ..
Snackat i telefon sammanlagt typ 4 timmar ! Åh , min räkning kommer bli underbar o_0
Skit i det . Pappa betalar !  tss .. idag blir det fett lugnt , det är riktigt bull väder dessutom !
Siri är i trelleborg och hälsar på resten av The McDahl's (:  Hon kommer imorgon igen ..
Och då är party som gäller .  I veberöd faktiskt :p haha , sinnes ! Hur  ofta åker man till
Veberöd & festar ? ALDRIG !  well , det ska bli rätt ball ändå ..  Och jag jobbar bara 6
timmar imorgon , så jag är hemma vid 4 :D woho ! Förfest hos mig .. fuck yeah -_-
Nu ska jag gå & duscha , sen måste jag sticka iväg och fixa en massa grejer !
take care , fuckers

/ blondie







P (L) S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0