one of a kind

image294


- we did something we can never turn back right , baby ..


Haha , söt bild va ? Jag var lagom onykter när B tog den bilden (: försökte tända min cigg i
typ 20 minuter ! sött o_0
well , Fredag .. helg som fan (: fett skönt ! Mindre ball dag på jobb idag kankse ..
men shit happens ! Jag heter inte Petra för ingenting , haha ;) Kom hem , krängde lite
pannkakor & chillade ..Nu väntar jag på McDahl . Vi ska festa ikväll .. ööööööl , fuck yeah o_0
det blir förfest hos mig , sen vidare ! Men först ska vi sminka oss och grejer , det lär ju ta sin lilla tid ..
Och så ska Tjugge kränga lite pannkakor när hon kommer också .. kan ju med ta
sin lilla tid kankse ;) hahaha ! Nej , just kiddin' .. det kommer nog bli ball iallafall .
Karatefylla , here we come ! Som vanligt ;p hehe .. och imorgon ska vi fan ut & festa med
min mamma .. hur sinnes är inte det ? ;D haha , då jävlar ska hon få lära sig hur man
dricker tequila-shots ... haha !! Ska bli skoj att se vilka katastrofer vi drar på oss där !
För jag menar , Två Albrechtare & en Dahl .. kan bara sluta åt helvete ;) hihi !
Nu måste jag sätta fart .. är fucking slö !!
tjohej assholes


/ blondie





ring int mig , jag ringer dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0