show me heaven

Would you be offended if I told ya
I like the way you lick your lips
Would u be offended if I showed ya
How I like to work those hips
Is it a rude for mi to wink
An let you know I like what I see
Would u be offended if I touch ya
Imagine how it could be


image304


-  she's the sweetest drug ..


Torsdag .. eviga jävla torsdag ;p haha ! Har inte gjort helt för mycket idag ! Tittat på mamma
när hon klippte gräsmattan . Ganska givande ! Efter halva gräsmattan så la gräsklipparen av :D
haha , så arg hon blev !  Det gjorde hela min dag , haha .. Skadeglädje for life !
Nåja , ikväll blir det bus med mina sär-vänner (: ska bli trevligt !  Jag gillar dom .
Dom sjuka små jävlarna ! HAHA , nej .. just kiddin' ! Igår var det cp .. vi satt först hemma hos
Siri , allihopa .. sen skulle vi helt plötsligt bada ? Jaha , upp på Oran ..
Siri & Christian badade .. jävla freak ;p det var snuskigt kallt !
hehe yeye , sen stod vi och snackade ett par timmar efter det ! Sen gick vi hem ..
trevlig kväll får jag nog säga (:  Ikväll blir det också bra .. fast ikväll är det inte kallt ,
det är vaaaaaarmt ! Riktigt varmt ! hihi . Nu måste jag göra mig klar tills Siri kommer !
tjohej , fatfuck ..


-  and if you want to show , just let me know ..




.. för världen är du ingen ,
men för mig är du världen !


/ montana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0