summer time

image267

- theres alot of haters that don't want me to make it .. all i want is for you to remeber my name !


Helgens sista dag ! Det känns alltid lika fucked .. jag vill ha mer helg . Mer sovmorgon ,
mer sena nätter .. mer gliiiiiiid ;p  häh ! Helgen har ändå varit rätt chill .. Har kollat en del
film och så .. Och igår var vi i vellinge hos pojkarna och hälsade på en stund (: massa trevligt !
Men bussresan hem dööödade oss ..  aldrig aldrig mer sista bussen hem en lördagsnatt !
NEVER ! well , när vi kom hem så var det mat och BARA mat på schemat .. haha !
Såg även en film , eller ja halva ... resten såg vi idag när vi vaknade ( vilket var kl 14.oo )
haha ! Neeeat . Nu sitter jag och väntar på käk , är hungrig som fan ! Sen blir det Vomb .
Vi ska baaaaada :D sinnes ! men jag skaaa .. jag ska jag ska jag ska ! :p
Btw , vi käkade på Gondolen igår med - det var LÄTT årets bästa ! Haha , som vi tryckte ^^
Insane ! Nej , duschen väntar .. take care shitheads !
tjohej


/ blondie




- ska vi ta bussen nu klockan tio då ?

- ehm ja .. det kan vi väl ! Jaa det gör vi .. jag menar Popcornen kan jag ta i en på se ju !


haha , tjugge-Sisi :D me love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0