tidsfördriv


namn: petra
ålder: 19
längd: 168 cm
smeknamn: pepe , albrecht
hårfärg: blond
ögonfärg: blå , tror jag ..

har du någonsin
ätit sushi:  hell noo -_-
stått på scen:  ja , dock inget seriösare
varit ihop med någon som varit otrogen:  HAHA mhm
klättrat på berg: nej ? varför skulle jag göra det ?
sett vita huset: nej .. ingen önskan heller !

antingen eller
kallt eller varmt: beror helt på ..
spets eller satin: spets
regn eller snö: massa snö
rosor eller tusensköna: rosor
matte eller engelska: egelska

motsatta könet
gillar du någon just nu från det motsatta könet: jag gillar ingen , hatar alla !
vet den om det: men jag svarade nej ?
vad tittar du på hos en man: skorna är fett viktigt ...

inom de 48 timmarna
kramat någon: jag kramas varje dag
bråkat med en kompis:  nej o_0

gillar du att
ge kramar:  ja jag har så många , så jag måste bli av med dom
ge massage: nej , helt tråkigt ju ..
gå promenader i regnet:  haha vem fan tycker om det ?

övrigt
vad gjorde du förra sommaren: krökade , waaay to much
svär du för mycket: folk säger det .. så jag antar det !
när duschade du senast: typ 30 minuter sen
vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta lodisbrallor ...
vilken låt lyssnar du på just nu:  infected mushroom - artillery
vad är bredvid dig just nu:  min efterblivna hund =/
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn):  en aning träigt ..
vad var det sista du åt: hallonkräm
har du en lavalampa:  ja , en blå / grön
hur är vädret just nu: suuunshiiine ..
vad gjorde du igår kväll: lekte med Siri
vem pratade du sist med på telefon: Siri för typ 15 min sen
vad gör dig glad: sommar skor vänner & min mamma
var skulle du vilja åka: azorerna
vill du ha barn: maybe ?
vad ska dom heta: astrix & obelix


favorit
rum i huset: mitt (:
band/artist: men .. för många ...
parfym: ralph lauren ( den blåa )
månad:  april april april
mat: ja det behövs ibland ..
dricka: vatten öl saft
godis: hm ..
tidning: SKVALLER , ftw ..
film: såå många
kändis: johnny depp


de senaste 24 timmarna har du
gråtit: nej ..
köpt någonting: ja , massa onödigt ..
varit sjuk: inte mer än vanligt
sjungit: jag sjunger i duschen o_0
sagt "jag älskar dig":  nej , men skrivit det ?
velat säga till någon  att du älskar han/hon: nej , dom jag älskar vet om det !
träffat någon ny:  njee ..
saknat någon: kankse .. lite ...
kramat någon:  yes
kysst någon:  uhe , sånt är för mesar
ätit: jaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0