underland

image264



- i'm looking down on the clouds .. God , they look beautiful from up here !


En bild säger mer än 1000 ord , right ? Bilden ovanför talar för 5 dygn .. haha !
Det är bara Siri som fattar . Och det är braaa ;p haha !  Insaaaane o_0
Ikväll har det varit chill som fan - Mötte Siri på Sibylla innan , käkade mjukglarre !
Fucking great .. fast tanten som jobbade blev nog inte sådär jävttelycklig på oss ;D
maaaha , skiiit i det ! Sen drog vi hem till Siri och kollade på Tanlang . Jävligt passivt !
Sen kollade vi på lite Idol - 2oo6 , as always ;p haha , det blir aldrig tråkigt !
Men nu är jag fett trött , så jag tänker krypa ner under mitt nytvättade duntäcke
och titta på lite Johnny Depp (:  Grrr !  Skulle inte varit fel med Sisi , den gamla
hederliga bäddsoffan , iste och lite chirre ;) hihi . I miss those days , baby !
Nej , dags att sluta böla kankse ?  Gnite´ fuckeeers
tjohej


/ blondie



det finns en plats för dig & mig , på andra sidan bron ...

vi har sett paradiset , från en vinkel ni aldrig kommer förstå !




Siri , you know i love you <3














God Bless

Kommentarer
Jörgen - Skriver:

Vilken TV-Serie är bäst?
DU har väl röstat... :-)

Kommentar skickad: 2007-05-05 Klockan: 01:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0