varm pannor

image281


-  uppe på högre platser ..


Är hemma hos Siri . Vi har inte gått & lagt oss ännu (: haha .. det har varit en
riktigt ball natt ! Jag Siri Madde Martin & Andreas har suttit och flummat
all night . haft riktigt kul :p Det har varit en varm natt .. hihi ! Nu har dom
stuckit hem iallafall , så nu är det bara jag madde & siri kvar (:
Dom sitter och lirar Skitgubbe nu .. och jag sitter här & snöar !  :D
vet inte vad jag ska skriva .. har fett mycket att berätta egentligen ..
men palla det kvart över sju på morgonen ? ;p tsss ...
jag skriver mer sen .. när min hjärna är tillbaka på rätt spår !
tjohej fuckers


/ blondie






Du är den bästa i mitt liv . Jag skulle göra allt för dig , baby .. det vet du !


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0