wonderland

image261


- they say that Wonderland is made for you and me .. and i belivie them !



torsdag , segt som fan ! Slutade redan klockan 12 idag , ganska skönt att få gå hem efter
halva dagen med fortsatt betalda timmar ! Hehe , inget att klaga på alls (:
Har varit puligt väder som fan idag , men nu är det bara kallt & jävligt o_0 jag fryser !
Jag har noll boldcirkulation i händerna , jag är alldeles viiiiiiiiit ! maaaaaaaha . Ge mig kaffe !
Ska titta lite på tv nu en stund , tänkte jag ! Sen blir det en dusch , endast för att få upp värmen igen . Sen blir det nattcigg med Siri . ( idag på telefon eftersom hon är i trelleboooorg :) hihi ..
Snart helg igen . Nya äventyr ! Det gillar vi .
tjohej


/ blondie




.. och vi trippar fram , min vän !




INFECTED MUSHROOM , 2 JUNI - AMAGER BIO KÖPENHAMN



känslan är obeskrivlig .


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0