end of the world

image97

you´ve got to pay the price. no one rides for free ..



Inte bakfull, bara lite vätskebrist :p haha..
var först hemma igår kväll, halva släkten var här och käkade kalkon & grejer.
trevligt värre (: och fett god mat, haha! Sen kom andré och hämtade mig vid 8 tiden,
så drog vi till Gussnava och festade.. haha, Gussnava är en åker med ett par hus :p
men det var ett jävla ös, och riktigt bra människor (: träffade även Danne, haha..
så jävla sjukt. En aning otippat att man skulle springa på honom där :p
aja, det var kul som fan.. och jag var lagom bränd när jag kom hem i morse.
Typ vid 7 tiden :p haha. ikväll blir det fett mycket chill.. händer nog inte så mycket !
ska duscha nu, sen blir det käk (:



JAG BEHÖVER EN MOBIL !!!!!


fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0