raaandom



supa supa supa supa supa supa supa , har min helg gått ut på.
snurrat mellan sjöbo & malmö , malmö & sjöbo hela helgen.
tror seriöst inte att jag åkt mellan dessa två orter så många
gånger på samma helg, innan . hah ! men vad gör man ?
sjöbo suger att festa i , och malmö likaså ! i sjöbo är det bara
massa fjortisar som yrar rundor mellan festerna, och bara lukten
av öl gör dom kraftigt berusade. Och i malmö är det bara massa
Random-Kids som vet allt om alla jävla uteställen , och alla
människor som rör sig där ! nej tack , det klarar vi oss bra utan..
men i vilket fall som helst, så har helgen varit sjukt kul. Precis som
alla andra helger (: Idag är det söndag , och jag är bakfull som aldrig förr.
Hann aldrig riktigt vara bakfull igår , så jag fick ta båda smällarna idag !
how cares ? man lever bara en gång (:  och by the way ,
Sis & johan är i veberöd nu .. eller aa , snart iallafall :) Och i veckan
ska jag leka med dom ! JAG LÄNGTAR EFTER EN SISI-KRAM !!
nu tänkte jag tvinga någon at köra mig till konsum. Jag måste verkligen
ha cola.. min bakfylla dödar mig !
jobb imorgon , tjoooho ..
byebye fuckers





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0