rainclouds

image96

...all that's left of yesterday



fan, jag måste ha ett eget place snart asså ..
flippar ut på detta, jag vill ha mitt eget nu !

yeah yeah, tids nog ...

dagen har varit chill, inte alls mycket action. Slöat massa och bara glidit (:
Trollet kom hit en stund innan. det var kul att se henne .. vi ses ju knappt mer !
Sen stack jag ut med andré & micke en stund, snurrade rundor i sjöbo ..
det var verkligen stendött överallt, så vi körde till Vanstad så micke fick bytat bil ..
jaa, det var typ allt som hände ikväll !  haha, så fucking färglöst .. jag vill flytta. NU !
malmö, tack ? bläääääääääääää..  fan för allt !
nu blev jag sjuuukt negativ till allting, så jag fuckar detta.. ska mecka en feeeting sen ska jag
glo på film. HAHAHAHA, jag vet att du läser detta mamma :) puss på dig !





fotbollen var fett najs ikväll,
2-1 till Sverige, så det blir EM :D

Källström glänste ;)


God Bless

/ montana

Kommentarer
mmmmm - Skriver:

Jo jag läste det... hmmm
Men puss på dig i alla fall

Kommentar skickad: 2007-11-23 Klockan: 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0