sweet candy

fantasi är det vi vill ha, men verklighet är det vi får !




Dagen blev ganska bra trots allt :p efter lite gnäll, utbrott tjafs & fula ord så
fick jag med mig Patrik in till stan, haha :D vi lullade mot mobilia, och väl där
inne hittade jag ca en miljon olika saker jag ville ha. Så jävla hemskt! :p Jag ville köpa
alla jackor på Stadium, och alla tröjor på MQ. men nje, kankse inte ! Det blev iallafall en
av jackorna på Stadium (: en svart. väldigt fiiiiiin! Och sen blev det ett par vita mjukisbrallor
på InterSport, sen räckte inte Patriks tålamod till mer , så det var bara att börja knalla mot
Burger King, för att äntligen få tyst på honom :p haha, nej riktigt så illa var det inte .. men close !
vi käkade sen tog vi bussen hem till Sebb och chillade en stund. Atta var där med :)
vi kollade på någon sjuk film, men någon ännu sjukare snubbe i , haha all crazy ..
men vi garvade som fan :p sen åkte vi hem.. och ja .. nu sitter jag här .. i mina mjukisbyxor ;)
haha. ska kolla lite tv tror jag :)

tack för idag, Patrik. jag vet att du hade liiiite kul iallafall :p
miihhii. Din lilla Angus :D


puss fuckers



MECKA DEN !!!


God Bless

/ montanaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0