palmdale

image91

- you can  never catch me




Då var helgen över ! Det har varit en helt okej helg faktiskt ..
i fredags blev det mest lugnt , tv & så ! kändes verkligen som att
det behövdes. Och i lördags på dagen gjorde jag inte så mycket ,
gick hemma & lullade typ (: Sen åkte jag med Trollet & Danne till malmö ,
först åkte vi till Hermosdal och träffade lite folk och så , sen körde vi mest rundor
och funderade på vart vi skulle .. men jag tröttnade ganska fort på det , så jag
bad Danne släppa av mig på Triangeln , sen stack jag hem till Sebb (:
Blev en chill kväll , med tv godis & massa skratt :p mycket trevligt ! Sen när jag
skulle åka hem , så ringde Martin och undrade vad jag gjorde .. och eftersom
att dom hade lika tråkigt som mig , så slutade det med att  han & alex hämtade
 upp mig på Värnhem , sen drog vi till Skurup på någon mongofest , med massa
mongomänniskor ! =/ GAH .. och festens mest efterblivna kille hängde efter mig
som en ännu mer efterbliven hund. Kraaaftigt irriterande ! Men tills sist fattade han nog ..
Martin körde mig hem , så jag var hemma vid 4 ! laaaagom trött , och somnade
innan jag hann lägga huvudet på kudden :p hah. Nåja , det var en kul helg iallafall :)
Ikväll blir det film & mys. Ska handla lite godis om en stund !!
Jobb imorgon !

tjohej bastards



Lars Winnerbäck feat Miss Li - om du lämnade mig nu

kan inget annat än att älska denna uuuunderbara låt :)


God Bless


/ montana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0