so far so good

image87

- you'll need a fucking army to get me down !




Jobbet rullar på kalasbra. Och jag trivs som fisken i vattnet (:
Dagarna glider förbi , och snart är det helg igen. Och nästa vecka är
det lön som står på schemat. Och jag klagar INTE :p hehe.
Allting är rätt chill just nu faktiskt. Längtar tills fredag , gaaalet mkt.
Ska träffa mitt lilla troll :) Saknar. Vi hinner ju knappt ses i veckorna mer :(
men , det blir det ändring på nu !! Nu ska jag äta min risifrutti , sen ska jag hoppa
in i duschen , sen blir det Heroes , sen godnatt :p Men först ska jag & brushan busa.
hihi. tjohej




Sis, det är tomt utan dig .. lite mer än en månad
har seglat förbi , och än sitter saknaden kvar som
en huggande känsla. Du som var så nära , är nu så
långt bort ... och det känns ! Herregud , vad jag saknar dig ..

you are always on my mind , sugarpie <3


God Bless



/ montan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0