above it all

image79

No me recuerdo de lo que pasó,  No me di cuenta ni quién me pegó



Jisses , vad kallt det är ute. Sjukt ! Så snabbt det har gått .. uuuh !
Mon goose jacka hängdes fram igår , så nu väntar den bara på en kemtvättt , sen
är den redo för att andvändas en vinter till ! Och på tal om det , så är det snart vinter ..
Det kommer gå grymt fort. Och det gillar vi . snö & minusgrader (: iiiiik . Mys !
aja , onsdag idag .. händer väl inte allt för mycket skulle jag tro ! Vi skulle egentligen
till malmö idag & busa lite. Men det verkar inte som att det blir så .. men vi får väl se :)
Hade varit kul. Får passa på att hitta på saker nu ju , för om mindre än en vecka
börjar jag jobba igen , så då komer det bli tight med tid :p hehe. Men det ska bli skönt.
Nu ska jag städa mitt rum .. känns som att det behövs =/ haha .
tjohej gangstah's



Infected Mushroom

det är kärlek det :)


God Bless


/ monty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0